Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Bort med snön och promenixa med nya skor!

Jag älskar vintern - nu finns det bara en anledning för att jag vill att den ska försvinna i mars-april. Jag vill promenera runt med nya skor - kanske ett par Dr Martens, Converse eller ett par av skorna som KENZA designat?

Vad ska ni ha på fötterna i vår/sommar?

Dr Martens, finns blandannat på www.shock.se. Det var där jag hittade dessa snygga! :)


Converse är alltid lika snyggt! Finns i princip att köpa överallt.


Kenzas skor är galet nice.


Kommentarer
Postat av: josefine

Kenzas skor är snygga som fan!

2010-02-13 @ 12:58:31
URL: http://definitely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.