Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Chacha! (bara för att låta som en fjortis)

Hej, hur har eran dag varit?

Idag känner jag mig så himla trött och jag vill bara  ta det lugnt! Det snöar lite lätt ute nu, när jag gick hemifrån skolan snöade det mer. Jag tycker det borde räcka med snö nu, är ju ändå alldeles för mycket. Dessutom blir det så kallt, både ute och inne... Jag skakar av kyla just nu.

Just nu vill jag bara fråga Sandra en sak, så hoppas att hon loggar in på gosupermodel snart. Sandra är en stor glädjespridare och hon är precis vad jag behöver! :)

 
Jag tror ni förstår varför jag älskar Sandra... Hon är awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.