Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

dürfen, können, mögen, müssen, sollen, wollen, wissen

dürfen, können, mögen, müssen, sollen, wollen, wissen är en ramsa vi fick lära oss på tyska för att komma ihåg några oregelbundna bundna vanliga verb...Något sånt. Jag tycker det passar som rubrik eftersom att jag hade tyska igår.

Jag har inte tänkt att det här ska bli ett så långt inlägg, eftersom att jag egentligen inte har gjort så mycket speciellt idag. På NO:n misslyckades jag och 2 av mina vänner med en labb 2 gånger (men tredje gången fick vi till det). Läraren höll på att prata om betyg och vad som krävdes i en labbrapport för att få högre betyg och jag och mina kära laborationsvänner skrattade och mellan fnissningarna fick jag fram "om det fortsätter så här för oss kommer vi få IG!". Sedan glömde jag att diska en bägare och ett mått, förlåt. Jag hoppas inte att matoljan och sirapen har torkat in...Panik. ;)

På idrotten fick vi köra kombinationsträning med klass 7A. Sjukt jobbigt säger jag bara...


En sak som är riktigt bra är att jag inte har någon engelskaläxa till imorgon!
Eftersom att vi håller på med stars, football och horses jobbar vi i grupper. Jag är med i en av starsgrupperna (den gruppen som gör lätta saker). Vi bestämmer läxorna själva i grupperna och tills imorgon... Ska en av killarna göra charader. Om han kommer ihåg - ohja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.