Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

KATTER


I det här inlägget ska jag visa bilder på söta katter. ♥ Egentligen tänkte jag att jag skulle haft olika sorters djur i samma inlägg, men sedan märkte jag hur mycket fina bilder på katter det finns! :) Därför är det här ett eget inlägg om katter. Inom kort kommer det att komma inlägg om hundar och smådjur som kaniner, marsvin, hamstrar... Kanske även ett inlägg om ödlor/ormar? Vilda djur skulle ju självklart också vara intressant, men ett steg i taget. Det här inlägget handlar om katter i alla fall.

Jag har alltid drömt om att ha en katt, en gråsvart katt med tjock, mysig päls. Dock så har jag ju en kanin, och det är ett underbart djur! :) Men när jag är vuxen kommer jag nog både ha hund, katt och kanin... Vilket passar bra ihop med mina framtidsdrömmar...Mer än så får ni inte veta. ;)






Det finns verkligen jättemånga fina katter! Jag har ingen speciell favorit av dessa bilderna, tycker alla är fina på sitt sätt... Precis som vi människor är.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.