Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Kort dag

Hej!

Jag måste säga att jag älskar fredagar, de är så underbara! Att sluta 13:05 är otroligt skönt. På fredagarna är killarna i klassen pigga och spralliga, och då finns det inget bra plugghumör i klassen... Om en håller på, håller nästan alla på och de som inte håller på kan inte plugga. Som tur är har vi bara 3 lektioner på fredagar, varav en är musik och resten rast. Sitter som smäcken, säger jag bara!
I eftermiddag tänkte jag att jag skulle läsa den nya (vi säger nya) boken av Stephanie Meyer, "genom dina ögon" heter den väl? Haha, har inte ens koll på en bok som jag lånat på biblioteket. Toppen.

Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.