Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

När jag hittade dig blev lyckan alldeles för stor, den finns inte ens hos mig längre.

Känner bara för ett deppinlägg, eller depp och depp. Jag vill bara få ut lite känslor och well, bästa sättet är väl att skriva "hej jag heter bengt och är en ponny". Fint alltså!


Nejmen, ibland undrar jag varför alla andra lyckas förutom jag. Just jag. Jag är ett misslyckat miffo.

Men varför är det alltid jag som är fail och misslyckas och emo? Emo är jag kanske inte, förresten heter stilen fashion core för emo är en musikstil och seriöst... Jag kan inte fortsätta så här.

Help, I need somebody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.