Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Snabb "uppis" + meddelande till Carolyn

Jag tänkte att jag skulle göra en snabb uppdatering, "uppis"! Tänk att jag har grundat ännu ett ord...Tell me, I'm the best?!?

Idag i skolan har det varit en vanlig dag, händer tyvärr inte så mycket före sportlovet. När jag kom hem käkade jag mackor och banan och sedan satte jag mig vid datorn och pratade med Paulinas vän Carolyn. Carolyn bor i USA, i "utkanten" av New York. Carolyn kan endast engelska, några ord på svenska (hej). Jag övar upp min engelska när jag pratar med henne, det är bra. Carolyn är otroligt bra, och jag är glad att jag lärt känna henne genom Paulina. Eftersom att Paulina antagligen flyttar dit i höst känns det skönt att känna Carolyn också...

Carolyn, I miss you already. You are a true friend to talk with. I hope you feel the same about me. ;) And, you know the boy in the white hat... He was amazing. I will never forget this day, Carolyn. My english sucks very much, but I can understand you... Carolyn, I love you.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Det känns bra att du accepterar Carolyn. Inte för att jag trodde att du inte skulle göra det, menmen...

Jag hoppas du läser denna kommentaren snart. När du har läst den vill jag att du ska skicka ett mejl till mig, ok? Gör det på gsm tack.

2010-02-11 @ 18:55:39
URL: http://usapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.