Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Spammade Sandra för att ha någonting att blogga om.

Förlåt. Jag spammade Sandra på msn när hon var utloggad, så när hon loggade in var hon helt nerspammad och hennes dator dog i några minuter. :( Jag är ond.
Men Sandra var snäll och skickade konversationen till mig!


[email protected]
sa (17:42):

äg

ÄGG SKA DU VETA

[email protected] sa (17:43):

ÄGG GICK ATT LEVERERA

MEN FUCK THS SHITHOL

dildoarsle

musawn

avatar

[email protected] sa (17:44):

amagudadness

AMANDA HAVE LOGGIT IN

dürfen

können

mögen

müssen

[email protected] sa (17:45):

wissen

<3

MEN DIIIE YOUNG

[email protected] sa (17:46):

  Det här meddelandet skickades inte eftersom du har nått gränsen för hur många offlinesnabbmeddelanden du kan skicka till den här personen nu. Försök igen senare.

HAHA FAIL

for the futhure

[email protected] sa (17:48):

AWWATAR

har jag skrivit pos än?

köttbullsmacka

marmelad

[email protected] sa (17:49):

när jag skriver fula ord levereras inte meddelanden

fucking svenskahole <333

JA DET LEVERAS

[email protected] sa (17:50):

levereras heter re

lever

pastejskaka

SPAMMARn fur the lulz

knollad

hipp hipp hora

[email protected] sa (17:51):

du är inte det alltså

du är mer köttbulle

eller ja

majonäs

jag är elak

[email protected] sa (17:52):

weller?

*eller

17:50

the time is it olala

[email protected] sa (17:53):

hhhhhh

hej

fogelN

amatör

gris

kossa

jag älskar dig sandis

sandtårta!!!

[email protected] sa (17:54):

hur mycket har jag skrivit älsk?

[email protected] sa (17:55):

dooo, hej

heheheheheheh

spöl

[email protected] sa (17:57):

spöket laban

jag skriver inte så noggrant

nogg.se

[email protected] sa (17:58):

bloggis

skicka konversationen (HAHA kan man kalla det konversation???) till mig sen

[email protected] sa (17:59):

så jag kan ge dig status sandris

[email protected] sa (18:00):

VILL DU HA STATUS ELLER SAND?

[email protected] sa (18:01):

jag älskar många

manga ocks+

[email protected] sa (18:02):

"feg som fan"

[email protected] sa (18:03):

åh snart kommer mammis hem

TREVLIGT VA

då hinner jag inte spamma dig mer, tyvärr

gråter du nu? :(

[email protected] sa (18:04):

åh du märker redan att jag är ofokuserad av mammas hemkomst!

jag skriver ju så sällan nu, älskling

AWWA HAR DU SETT MIN BILD??????

fail

[email protected] sa (18:05):

mitt hår är redigerat

så du vet

SPAMMA

spamma

spamma

spamma

jag är ond

[email protected] sa (18:06):

ojski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.