Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Draft: Jan. 27, 2010

Jag älskar att få mejl av mina läsare. (Dock så är ju Sandra min vän från tidigare, min moralapa. Nu agerar hon stalker eftersom att... Hon älskar mig. Toppen?)
Idag fick jag detta mejlet av henne.


Sandra bifogade ännu en finfin bild! Tack så mycket Sandra, du kanske borde skaffa blogg?



Idag såg jag en tjej på internet som var så wannabe mig. Eftersom att jag nästan är 100% säker på att hon läser det här så...Happy. Denna tjejen använde min posé. Så...wannabe. Jag tycker inte om när man härmas. D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.