Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Fixarlördag!




 

Jag kände för att bjuda på några bilder idag. Dock gamla, men det är väl ändå bättre än 3 meningar i varje inlägg? ...Jag tänkte det.
Idag har jag hjälpt mina föräldrar med att städa ur ett rum. Vi ska nämligen renovera där inne, det kommer bli jättebra! Det är tänkt att rummet ska bli ett kombinerat arbetsrum/gästrum/tvrum, jag vet inte riktigt hur det kommer bli. I allafall fungerar inte den blåa färgen som är på väggarna nu (det har varit ett sovrum). Jag borrade isär sängen, en bokhylla och en lampa... Snickar-cheyen?
Jag har också stickat de sista varven på min katt, så nu är det bara att sy ihop den som är kvar!

Jag måste faktiskt erkänna att det är otroligt mysigt att vara hemma och fixa. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.