Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ja, så är det.

Hej!

Jag sitter och försöker öva på tyskaglosorna, men jag känner mig faktiskt inte så intresserad. Jag har en downdag, jag orkar inte med så mycket och jag vill inte anstränga mig för mycket. Så är det helt enkelt.
Idag bytte vi från träslöjd till syslöjd. Jag tycker inte om syslöjd så mycket, träslöjd är aningen bättre. Vi ska brodera på syslöjden. Ifall man inte hinner klart med sitt broderi denna terminen får man inte välja slöjd i 8:an sedan... Så därför måste jag verkligen försöka hinna klart i tid!
Sedan blev slöjdlektionen avbruten eftersom att klassen skulle gå ner till folktandvården och göra någonting... Vi fick prata om socker och sedan få flourlackning med banansmak, sjutton vad det smakar!

Ni får ha en bra kväll, människor.
Cheyeeen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.