Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Mode



Det här är affärerna som jag oftast brukar handla i. Ur&Penn brukar jag handla i också, men jag hittade ingen bra logga att använda.
Jag tycker att ginatricot har snyggast t-shirtar, och BikBok och Kappahl har snyggast jeans. Glitter har billiga örhängen och Lindex har bra underkläder. Nelly.com och bubbleroom har jag mest tittat på, men det finns absolut snygga kläder där! Stadium är coolt och H&M är billigt och bra för plånboken...;)

När man handlar kläder är det viktigt att tänka på att kläderna ska vara användbara och gärna fungera flera säsonger! Själv behöver inte jag fundera på ifall jag kommer använda plaggen jag köper särskilt länge, eftersom att jag växer och blir stööörre. På längden hoppas jag.


Just nu diggar jag detta plagget;

Från H&M, 199 kr - så söt tröja!

BUDGET;
ELLIOT
Med ett par hängslen förändrar du din stil enkelt. Hänglsen passar till allt, tro mig. Dessutom finns det många snygga varianter i olika färger! Hängslerna på bilden över hittade jag på http://www.detailsforhim.se/, visserligen är det hänglsen för män... Men vem bryr sig, de är ju skitsnygga!?! 235 kr kostar dessa.

LYXA TILL DET;
The Vega Wood
Klockorna kommer från Nixon, och heter the vega wood. Ja, de ser träiga ut och kostar 1695 kr. Jättesnygga, vill ha! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.