Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

NJA, det var faktiskt inte så smart.

Okej, här kommer ett aningen sent blogginlägg som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva i... Toppen.
Idag i skolan på EPA:n fick vi välja till vinterdagen. Om det finns snö och is ute brukar vi ha en vinterdag varje dag i skolan. Då väljer man mellan olika aktiviter som man håller på med i en dag. Det är utomhusaktiviter, som slalom/snowboard/snowblades, vinterfiske, pulka, skridskor, längdskidor och vandring. Jag valde skridskor + pulka, det blir nog jätteroligt! :) Vinterdagen är redan nästa torsdag, alltså om en vecka.
Annars hände det inte så mycket idag, på tyskan hade vi glosförhör och gick igenom presensböjningar. Jag börjar förstå lite nu, även om det är svårt. Men jag tycker om tyska mer än engelska, så därför känner jag mig ganska motiverad också.

Jag vill passa på att skriva en sak till en klasskompis; Du kan lägga av med att vara elak mot mina kompisar. Du behöver inte vara vän med dem - deal - men du ska inte heller vara elak mot dem. Okej? Jag accepterar inte att du kör in i henne sådär med flit på skridskoåkningen, hon tyckte faktiskt det var oschyst och du bad ju inte ens om ursäkt. Dessutom kan du lägga av med att försöka vara cool - det gör dig bara ännu mer ocool.
Och till alla andra tjejer/killar som har elaka klasskompisar; Stå på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.