Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sjuk

Oj, det var längesen jag bloggade! Tror jag får dra hela veckan så ni får reda på vad jag har gjort i mitt liv, haha.

Måndag; Efter en stressig skoldag åkte jag och pappa och hämtade mammis på hennes arbete. Efter det åkte vi till IKEA och åt middag, räksmörgås och kladdkaka för min del! IKEA har god mat, mums. Sedan gick vi på IKEA och tittade på lite saker, vi handlade också... Soffa blev det. Vi håller på att renovera litegrann. ^^ Efter det åkte vi och tittade på tapeter på två ställen, men hittade inga så det bar hemåt.

Tisdag-torsdag; Vaknade på tisdagmorgon och hade ont i halsen och var jättetrött. Men nu börjar sjukdomen släppa, kanske Åre-chokladen jag åt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.