Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Skridskor

Idag i skolan åkte vi skridskor på idrotten, det är mysigt. Jag är ofta dålig på tex bollsporter, men när jag står på ett par skridskor känner jag mig hemma. Det är väl egentligen den enda sporten som jag lyckas hyfsat med, ja.
Det märks att det varit jullov. Nu drar vi igång med nya arbeten och läxorna börjar också komma igång nu! Till på torsdag har jag tyskaläxa, till på tisdag i nästa vecka har jag en diktamen (stavning?) och tills nästa onsdag engelskaläxa. Men volvo - det rullar på! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.