Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Allt det svåra

Jag kom på en sak som jag hatar innan. Jag hatar när människor går runt problemen, försöker undvika allt det svåra. Jag hatar det.
Varför undvika allt det svåra? Tänk på alla föräldrar som undviker att tala om problemen med sina barn. Jag tycker att det är bättre när föräldrarna talar om för barnen hur det är - "vi kanske har dåligt med pengar just nu, men vi kan ha roligt ändå". Barnen förstår ju att någonting är fel om familjen inte går till badhuset varje fredag som vanligt.

Om man tar tag i problemen och sitt liv, då är man stark. Det är de människorna som är starkast. Jag beundrar de människorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.