Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

And the reason is you

Jag sitter och lyssnar på musik, just nu The reason med Hoobastank. Den låten får mig att tänka på en vän till mig, en vän som skickade den låten till mig och sa att jag skulle minnas henne så. Det var för mer än ett år sedan, men jag saknar fortfarande vår vänskap - den är inte lika stark längre och jag vet inte var jag har henne någonstans. Men vi är väl... Kompisar, antar jag. :)

På söndag blir det semester, underbart! Idag ska jag till biblioteket med mamma, men det öppnar inte förrän klockan 12:00 så jag hinner sitta vid datorn lite till. Blir nog att vi köper glass också, mums! Sedan när vi kommer hem därifrån ska vi göra pizza och äta. Hemmagjord pizza är så gött!

Jag kommer inte skriva ut på bloggen vilket hotell jag ska bo på och så vidare, men på lördag kommer ni få veta vart jag ska åka någonstans. Spännande?

Foto och redigering: Jag själv Modell: Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.