Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Back on track

Storbloggaren är tillbaka! Haha, jag vill faktiskt bara skriva av mig.

Imorgon ska kanske jag och mamma till Jönköping. Vi skulle ha åkt förra veckan egentligen, men då låg hon i migrän och jag var hennes trogna assistent - haha. :) Sånt är livet, man känner sig inte på topp alltid.
Det blir att käka jordgubbar i eftermiddag, jag och mamma köpte två förpackningar på torget idag för 20 kr styck, alltså 40 kr. Jordgubbar från Blekinge. Fast han, jordgubbsmannen gav oss förpackningarna som det var minst jordgubbar i... Så typiskt.

Find a way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.