Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

cheyen in the happyland

Jag känner mig bitchig idag. Är det bara jag som använder det ordet med en positiv innebörd? Jag är gärna en bitch, det är sådan jag är. Jag brukar få min hjärna fylld med tankar när jag sitter och lyssnar på musik. Det är en av anledningarna till att jag älskar musik. Allting blir kravlöst, obetydligt när jag har musik i öronen.

Det här känns också kravlöst nu - men det kan jag säga att det inte gjorde för ett år sedan. Jag har inga krav på mig, det är bara jag som läser mina obetydliga inlägg och jag bara skriver. Men jag saknar kommentarerna, så det ska bli skönt att öppna upp bloggen i mitten av augusti. Om jag orkar hålla mig så länge... Dream on.

Jag vet inte om jag är lycklig eller olycklig, men det spelar ingen roll idag. Jag har en vän som jag chattar med på MSN - ja, jag hatar MSN men det är inte mitt fel att alla andra tycker om det och tvingar mig att logga in och chatta med dem, och förresten var vi tvugna att prata om lite saker som inte går att prata om på gosupermodel - och denna vännen gör mig riktigt gladklad. Vi är aso_heeElt_randÅÅÅÅÅÅm men jag är glad och det är bra.

Happyland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.