Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

"Eh, det här blev ju random"

Jag sitter och lyssnar på musik, Kent och sådant. Tänker på hur underbart höstlovet (skrev hästlovet först) kommer bli ifall allting blir som jag vill. Jag hoppas på att åka till Stockholm, bo hos Sandra. Då kommer jag nog också att träffa Adrian, aie-Elin och Andreas. Om inte jag kan åka till Stockholm kommer Sandra antagligen till mig, och då ska hon få träffa på Emmis. Jag tycker att båda alternativen låter bra. Helst vill jag till Sthlm och träffa Adrian också, men han kanske kan komma till mig på jullovet typ.
Ibland när jag tänker på dessa personer känner jag att jag har allt i livet. Jag behöver inte pengar - jag behöver människorna som jag älskar. Sandra är en av de mest underbara människorna jag känner, hon är uppmuntrande, rolig och... Jag älskar henne. Hon är min.

Eh, det här blev ju random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.