Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

emåååhet bloggar om en attention whore

Jag sitter och gråter för att jag är så rörd över Sandras mejl. Death Cab For Cutie spelas på Spotify och jag funderar på om jag ska lyssna klart på den låten jag lyssnar på, eller byta till Kent. Okej, Kent - för Kent får mig att tänka på Sandra. Hon älskar Kent. Vi vill gå på en konsert med dem tillsammans.

Okej, jag ska skriva en hälsning till Sandra också. Hon är en attention whore, tro det eller ej. Även fast jag hatar dig när du skriver sÅÅÅÅÅhÄÄäääRrrr älskar jag hela dig.
Du gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.