Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Framtidens hårda tider

Jag saknar skolan lite. Ska hur som helst försöka sätta tydliga mål för vilka betyg jag vill uppnå, vad jag ska förbättra och vad jag ska tänka på.

Dessa betygen vill jag ha när jag slutar nionde klass:
Matematik: VG, skulle bli glad för ett MVG.
Engelska: Jag är glad om jag har G, men VG skulle vara super. Fast det kräver hårt arbete två år framåt...
Svenska: MVG
Tyska: MVG känns ganska rimligt ifall jag fortsätter kämpa på.
Spanska/franska (om jag nu får det): VG, kanske?
Samhällsorienterande ämnen: VG-MVG
Naturorienterande ämnen: VG
Idrott och Hälsa: G-VG (Kan nog bara förvänta mig G dock om jag inte kämpar mer...)
Hem och konsumentkunskap: VG vore schyst.
Bild: G-VG
Slöjd: G-VG
Musik: G-VG

Mål i skolan:

Arbeta bättre på lektionerna.
Försöka plugga på håltimmar/raster bättre.
Börja plugga inför prov tidigare än en dag innan.
Sortera upp tyskan och engelskan på glosboken.se så att jag hittar bättre.
Öva upp mitt engelska uttal och försöka att tala och skriva på engelska så mycket som möjligt.



Artweaver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.