Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Hårklumpar med en grå baksida

Jag rensade min hårborste på hår idag. Jag drog bort ett centimeter tjockt lager av hår, en hårklump. På ena sidan var det helt grått av damm. Trevligt, trevligt! Ett tag funderade jag på att spara allt mitt hår från hårbortsten, tvätta det med schampo och reda ut trasslet. Sedan tänkte jag göra håret till löshår, kanske klippa det till en lugg eller knyta en rosett av det. Dock jag har jag inga planer på det nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.