Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Man kan inte vara bra på allting.

Jag sitter och försöker designa på gosupermodel, men det blir inte som jag tänkt mig. Jag har idéer, men jag misslyckas alltid med skuggningen och den är ju viktigast. Suck, övning ger färdighet som man brukar säga. Dock tycker jag inte ens att det är så kul att designa... Man kan inte vara bra på allting. :)
Det var åska ute innan i några timmar, blixtrar och höga smällar. Jag och mamma städade bort gamla VHS-filmer och videon, haha. Sedan åt vi glass och jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.