Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Säkert sex med kondom

Jag gjorde bilden nedanför nyss. Jag ville få fram ett budskap som hade med sex att göra, och då tänkte jag på kondomer. Texten blev inte klockren, men den kan jag alltid ändra på senare.

Jag är oskuld. Det är svårt att veta när och hur jag kommer bli av med oskulden - men om inte killen vill använda kondom, då tycker jag att han kan dra åt helvete ärligt talat. Kondom ska're va - ingen kondom utan sex.

Vad tycker ni om bilden?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.