Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

seriösa cheyen

Jag tänkte visa upp lite bilder. Jag har ganska många bilder just nu, som jag inte har visat för er. Aja, kan väl lika gärna visa er lite bilder när jag har några minuter över. (Fin inställning, Cheyen!)
Njut... Över att jag är så seriös.


Snyggingen gör det igen...


...Och igen.


Rött läppstift och en fejkpiercing. Faaaan vad snygg jag var.


Mössan är awesome.


Hej, jag har nya glasögon och är snygg.


Blek tjej på vintern/våren 2010 i en röd, fin tröja. (Mitt hår har växt lite sedan dess. <3)


klad_poppare_chey_f13. Bilden togs i februari 2010 då jag var en fail-poppare.


JAG HAR EN BLOGG!1!1!1!1!1!1! OFTA LIKSSS


Ibland är livet inte klart, det är suddigt.


Gymnastik, höga knän! (Snarare "jag lyfter på mitt ben för att visa upp byxorna)


Jag försöker få mitt ben att se längre ut.


Alldeles för mycket prylar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.