Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

"Skulle inte du bli blondin?"

Jag har många kommentarer med frågor... Men oftast orkar jag inte svara på frågorna i kommentarerna och mejlen. Jag kan lika gärna göra det nu.

Om du skapade en ny blogg, vad skulle den heta?
Jag vet inte, jag brukar ta sådant den dagen det kommer. Men okej -  några idéer har jag - men de håller jag för mig själv än så länge. Tror du att jag kommer skaffa en ny blogg, förresten?

Har du blivit igenkänd på stan någon gång?
Ja, det har jag blivit kanske...3-4 gånger. Jag tycker det är jätteroligt - ni får gärna hälsa om ni ser mig på stan! Hellre det än att ni glor på mig som att jag är en utomjording. ;)

Var handlar du kläder?
Hm, olika. Jag gillar att handla på H&M, Gina tricot, BikBok, Lager 157, Ullared, Stadium med mera.

Är du ärlig i din blogg?
Ja, det får jag nog ändå säga att jag är. Dock visar bara min blogg några procent av vem jag är i verkliga livet, så jag tycker inte att ni ska hänga upp er på att jag är en blåst redhead, för det stämmer verkligen inte! IRL är jag ganska smart faktiskt, haha.

Skulle inte du bli blondin?
...Blondin? Haha, det hoppas jag inte att jag skrivit. Hur som helst var det säkert ett skämt i sådana fall, så... Glöm det.

Varför har du en massa gosedjur i din säng?
Hur vet du ens att det är mitt rum?

Ni skickar så konstiga frågor, haha. Speciellt den där om att jag skulle bli blond. ;p Men de här frågorna var ju gamla också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.