Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

rÄdigering som vissa säger

Okej. Här är cheyen som har sagt att redigerade bilder är fånigt, att man måste kunna visa upp sig själv och så vidare. Bäst jag ger er en förklaring illa kvickt.
Jag har visat många oredigerade bilder på mig själv, titta tillbaka i arkivet så ser ni. Jag har visat er bilder som inte alls är fina - bilder från dagar då jag varit sjuk och så vidare.

Jag skulle inte vilja redigera mina läppar och ögon större, inte ens näsan mindre. Det enda jag vill är att ha ett fräscht yttre, och det skapar jag på en del bilder genom att redigera bort finnar, mörka ringar under ögonen, rynkar o.s.v. Jag menar - ni vet ju att jag inte är den perfekta, sockersöta cheyen. Så varför är det här så konstigt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.