Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Vi kommer aldrig bli som dom från stan

Här sitter jag igen, efter ett besök på Godisfabriken där jag och mamma köpte godis som vi ska ha med oss på resan. Vi köpte glass också, en kula för 15 kr. Kulorna är enorma. Jag tog melonsmak på min och mamma ägglikör.
Imorgon blir det att packa. Jag tycker att det blir helt okej, bara det inte blir så där stressigt. Stress är svårt för mig att hantera, blir oftast illamående och får huvudvärk. Ibland får jag ont i magen också. Jag försöker att undvika stress så mycket det går, men det går ju inte alltid.

Ni får lite bilder senare. Det blir väl roligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.