Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

CHEYEN IS THE NEW


Jag fick ett sött mejl på gosupermodel idag. Ganska häftigt att till och med gosupermodelbrudar vet vem jag är...;) Nej, jag ska inte säga någonting eftersom att jag är en såkallad gosupermodelbrud själv.
Ni vet att jag älskar beundrarmejl! Jag får runt 5-10 mejl ifrån er i veckan - men det varierar självklart - men de flesta mejlen handlar om att ni vill ha en bloggdesign faktiskt. ^^ Mejladressen är [email protected] om ni vill mejla. Älskar fanpics också.

Förresten... Jag ska göra en helt ny bloggdesign! Det kommer att ta jäkligt lång tid att göra den, men eftersom att i princip ingenting fungerar eller är som det ska på denna bloggdesignen gör jag en ny helt enkelt! Dock kommer jag att lägga ut stilmallen och kodmallarna till denna bloggdesignen så att ni kan kopiera den om ni vill!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är gosupermodelbruden.

Gulligt att du la ut det på bloggen. ^^

2010-06-14 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.