Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Hjälp med skolavslutningsklänning



Som ni vet är jag en person som inte stressar upp mig när det gäller skolavslutningar, klassfoton och dylikt. Dock måste jag handla en klänning/kjol i helgen att ha på mig på skolavslutningen. Jag vill inte betala mer än 500 kr för en klänning som jag bara kommer använda då och då för att den alltid kommer att förknippas med just skolavslutningen 2010.

Jag ska leta efter en klänning i Stockholm, men jag behöver er hjälp! Hur ska en bra klänning se ut? Ser den rödvita klänningen från Gina tricot (på bilden över) för vardaglig ut? Själv tycker jag att den är fin, men jag vill höra era åsikter! Länka gärna till bra hemsidor med kort leveranstid - jag behöver smycken och skor också! Help me!


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Den var ju supersöt!

Du ska ha på dig vad du vill, alla behöver inte ha en vit tråkig klänning som man aldrig ska använda mer!



Jag tycker om Nellys klänningar!

www.nelly.se

Många fina och speciella !



Tack så mycket, fick lite färg! Hihi :D

Mera stekning imorgon sen!

<3

Ha en skön kväll sötnos

2010-06-02 @ 19:43:06
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.