Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Jag är världens största bloggerska

Tror du att du är Sveriges största bloggare eller? ;)
Nej, det gör jag inte. Jag vet att jag är Sveriges största bloggare. Chilla läget, så är det. Men vad tror du egentligen? Jag är Cheyen och om du inte förstår min humor är min blogg kanske ingenting för dig... Eller alla andra. Jag har hellre två stycken läsare som förstår min humor än tjugotusen läsare som sprider falska rykten om mig... Men okej: Jag har inte Sveriges största blogg - jag har världens största blogg. Ok?

(Jag kom precis på hur fult "ok" låter... Som när en lärare inte är nöjd med ens arbeten.)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Att ha en stor blogg skulle ju vara roligt fast inte så viktigt.

2010-06-02 @ 21:36:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.