Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

ONE TWO THREE

Hej! Första juni idag då. :)

Hur har ni spenderat er dag? Själv har jag varit i skolan. Frisbee på idrotten (vilken överraskning...), sista mattelektionen för i år och Huckleberry Finn på svenskan. Fin, slapp, lugn dag! Wihoo!
Jag har tänkt på en sak... När jag inte har några läxor att göra känner jag mig uttråkad. Tiden går jättesakta för mig utan läxor. När jag har läxor går klockan från 16:00 till 17:30 på fem minuter... Enligt mig alltså. Så nu har jag hur mycket tid som helst, och vad sjutton ska jag göra med den tiden!?! Bli bättre på att twittra, kanske?

Förresten, 1 juni som sagt! Vet ni vad som hände för två år sedan? Då blev jag och världens bästa playboyfjortis bästa vänner på gosupermodel (respekt...)!


Gammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.