Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Salem al Fakir

Jag sitter och lyssnar på Salem Al Fakir och älskar livet. Fan vad bra jag är. Fan vad bra Salem är. Fan vad bra Spotify är. Jag struntar i att ni säkert tror att jag är stupid girl bara för att jag använder tre svordomar, jag svär faktiskt inte alls när jag pratar, bara när jag skriver. This is who I am, Salem är bäst!
Salems musik gör mig alltid happy. Yes, I writing on english sometimes. You can stop to read my blog if you have problem with that. ;)

It's time to say good bye (Det är inte bara Salem som sjunger så, jag skriver så!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.