Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Do, did, done - buy, brought, brought

Det märks antagligen att jag håller på med engelskaläxan? Haha! :)

Hej, förresten!

Usch vilket dåligt väder det är ute. Jag tycker verkligen inte om perioden då snön smälter bort och våren kommer fram - jag saknar alltid vintern något så otroligt. Visserligen är våren varm och skön, men ingenting kan väl slå kyla och snö? ^^ Dock verkar det bara vara jag som tycker så i skolan.
Idag har varit en tråkig dag i skolan, antagligen för att det snart är påsklov. Jag längtar otroligt mycket till lovet! ♥ Men jag måste försöka prestera bra innan lovet, det har jag lovat mig själv.

Nu ska jag följa mitt löfte och öva på engelskaläxan! Jag tycker inte ens om engelska, haha. Men vad gör man inte för att hålla sina löften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.