Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Elevens val

Hej!

Jag kom hem tidigt från skolan idag, var hemma vid 14:00 eftersom att vi slutade tjugo i två. Jag hade ju somsagt elevens val idag, bild. Förra terminen var bilden jättetråkig, vi fick sitta och måla fritt i två hela dagar... I år var dock det roligare, det kändes som om det var mer planerat när vi fick hålla på med lera fram till lunch och sedan måla på eftermiddagen. Imorgon tror jag att det blir mindre planerat eftersom att 6:orna och 7:orna ska göra det som 8:orna och 9:orna gjorde idag. 8:orna och 9:orna fick vara i ett vanligt klassrum och måla, så antagligen får vi också vara det... Med urtrista lärare.

Om ni undrar varför jag inte uppdaterar förrän nu ska ni få en förklaring. Jag försöker att uppdatera runt 5 gånger om dagen, men det blir ofta alldeles för stor press för mig. I höstas drabbades jag av migrän mycket mer än jag brukade, vilket jag tror beror på att jag har alldeles för stor press på mig. Det är jättejobbigt, först går det jättebra med bloggen och sedan mår jag dåligt och så faller allt. Igår hade jag sådan huvudvärk, jag hade verkligen jätteont och jag vill verkligen inte få huvudvärk idag igen! Jag har inte tid att leka perfekt bloggerska, haha. Jag har också mina brister och jag får helt enkelt ta det lite lugnare nu ett tag.
Hoppas ni har förståelse för detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.