Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Fjortisproblem.

"OMG, OMG, vad ska jag ha på mig?!? Serri, den här tröjan är ju typ 3 år gammal! Eller 5 år? Palla den liksom, tänk vad ute den är!"

2 minuters tystnad.

"JAG HAR VERKLIGEN INGA KLÄDER! SKA JAG BEHÖVA GÅ UT NAKEN? De här byxorna ser helt fel ut, mina ben ser typ tjocka ut. Och alltså, är mörka eller ljusa läppar finast? Eh, jag vill nog ha ljust läppstift idag. Såatteh."

Målar på rosa läppstift.

"SÅ HÄR KAN JAG INTE SE UT, jag ser blek ut! Jag är blek! Var är min mascara någonstans? Det här är inte roligt, jag har inga kläder och jag är blek och jag behöver brunkräm!"

"Sa du någonting älskling?"
(mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.