Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Grön hårförlängning


Sandra mejlade mig nyss och var jätteglad för att hon köpt grön hårförlängning idag. Sedan hade hon satt fast olika slingor i olika färger i håret, typ som på bilden över. Efter det hade hon gått ut i solglasögon med sådana där ljusa läppar. Hon gick till Andreas och talade någon konstig dialekt/språk, typ "KANNssssssssst du willkomna mig till stadten?".
Sandra älskar sin hårförlängning. Hon ska gå ut med den imorgon... Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.