Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

HOME, SWEET HOME

Hej! ^^

Dagen blev bättre än jag trodde, dessutom fyller en av mina vänner år idag, grattis! Det är en stor sak att bli 14 år, haha. ;)
Mest var det syslöjden jag oroade mig över, för läraren blir sur för minsta lika sak och använder mycket svordomar. Hon står där med sin varma choklad och himlar med ögonen när man behöver hjälp. Sedan när halva syslöjdsgruppen behöver hjälp så går hon iväg och ringer ett "viktigt" samtal - vad fan är det för stil? Men idag var hon inte där som tur var, så vi hade en annan lärare. Den läraren vi hade var hemkunskapsläraren. Hon bryr sig om miljön och så vidare, och jag tycker att hon är en jättebra lärare! :)

Nu sitter jag med tyskaläxan och har precis skrivit in den på Glosboken. På NO:n fick vi veta datumet för provet, det är nästa torsdag. Usch, jag måste verkligen börja öva till det snart... Men inte nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.