Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

I love school

Hej!

Jag har varit hos min bror nu, det är härligt att se hur barnet utvecklas mer och mer. Åh, jag älskar verkligen bebisar!
Nu har jag duschat och sitter framför datorn och klickar runt lite. Jag letar också efter saker jag kan blogga om i veckan, eftersom att jag kommer ha fullt upp kan det vara skönt att bara klicka iväg ett förskrivet inlägg till er - kanske lite tråkigt för er, men jag lovar att försöka blogga så mycket som möjligt trots allt! :) Även fast jag verkligen ska försöka prestera i skolan de här veckorna före påsklovet, det behövs.

Kram från en nyduschad chey ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.