Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ibland vill jag bara ta hela världen i min famn.

Hej!

Idag har varit en riktigt fin dag (tänkte skrivit awesome, men sedan kom jag på att jag faktiskt bloggar på svenska och awesome är faktiskt engelska). Det känns som turen är på min sida, om vi säger så. Dessutom är det snart påsklov! Endast en skoldag kvar.
Vår snälla NO-lärare lät de som var färdiga med en inlämningsuppgift om försurningar skippa NO:n, så egentligen skulle jag inte varit hemma förrän vid 14:50. Dock var jag färdig med texten, och cyklade lugnt hem på min cykel. Sådana här saker visar att det lönar sig att jobba flitigt i skolan. Jag tror att de flesta av killarna (och tjejerna) som suttit och snackat bort lektionerna ångrar det nu i efterhand.

Jag ska ha en pluggeftermiddag nu, NO och tyska. Det blir... Awesome. Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.