Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

INNEBANDY, POTATISGRATÄNG, ROSTBIFF - VÄRLDENS BÄSTA MIDDAGSMYS

Hej!

Jag har precis ätit middag, idag blev det hemgjord potatisgratäng och rostbiff. Radion stod på för vi lyssnade på en innebandymatch, mysigt! Jag tror det inte kan bli mer middagsmys än så här.
Idag måste jag försöka ta tag i NO:n och svenskan eftersom att jag har svenskaprov på tisdag (substantiv, verb, adjektiv, pronomen, räkneord) och NO-prov på torsdag (syror och baser). Till på onsdag har jag oregelbundna verb i engelskan och till på torsdag teater (Hans och Greta) på tyskan. Borde det inte vara förbjudet att ge sina elever läxor och prov till på skärtorsdagen? Jag trodde man skulle ha påskfest och sådant då, typ klä ut sig och leka lekar... Som när man var yngre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.