Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

JAG ÄLSKAR BRA BLOGGHUMÖR

Jag känner mig verkligen på ett harmoniskt blogghumör idag, haha! Så jag får helt enkelt försöka komma på någonting roligt att blogga om. Eller så bloggar jag bara och bryr mig inte om att hälften of the world tycker att min blogg suger pest. Det är ett fint alternativ. Nu ska jag översätta min blogg till engelska/tyska/ryska. Walesiska också, vart talar man det någonstans?
Hmh, google.... Brb! (Be Right Back). Vilken förkortningar använder du mest, eller är du en moralkärring som absolut inte förstår meningen med förkortningar? (Visserligen förstår jag inte heller meningen med förkortningar, men vad gör man inte för att verka cool och världsvan?)


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: jag gillar också den rosa, kan vara skoj med lite färgade klänningar i sommar med :D

2010-03-22 @ 19:14:31
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.