Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Lager ettfemsju

Tjena morsning!

Idag var jag med mamma och pappa på Lager 157, eller snarare mamma eftersom att pappa väntade i bilen. Jag behövde verkligen nya kläder, hittade jättefint där! Mamma gjorde också det, jag tycker om Lager 157 i Gällstad. Billiga märkeskläder och bra kvalité - det är grejer det!
Nu sitter jag vid datorn, funderar på om jag ska spela lite wii fit eller dega vidare framför datorn. Ingen av alternativen känns hundra, men jag orkar nog inte sitta mer vid datorn i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.