Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

OLIVER MED BLÅMÖGELOST OCH FETAOST CLASSIC

Oliver med blåmögelost och fetaost classic, myskväll med mamma och påskpyssel - och självklart solsidan 21:30. Kan kvällen bli bättre?

Saken är den att pappa ska iväg och titta på innebandy, så jag och mamma blir ensamma hemma. Men vi valde själva att inte följa med - det finns bättre saker att göra. Speciellt när det är kval, om det inte går bra blir det så deprimerande och då stannar jag helst hemma.
Skolan idag var väldigt slapp, på matten var vår ordinarie lärare sjuk, så vi hade en vikarie och fick jobba med bråk och procent på datorn. På SO:n körde vi jeopardy och mitt lag vann. På musiken körde vi introleken för läraren var trött efter att ha guidat runt vitryssar på skolan. Dessutom bestod dagen av solsken, rast i massor och skratt. När jag kom hem åt jag dessutom våfflor, kan dagen bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.