Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sandra

Sandra blev sur när jag hade skrivit ett inlägg till Paulina, för Sandra vill också få uppmärksamhet av mig. Inte för att Sandra ogillar Paulina, de är faktiskt kompisar. Okej, men Sandra ska få sitt inlägg även om det blir väldigt tråkigt för er andra läsare... Sånt är livet, gör man inte allt för en vän?


Sandra, egentligen har jag inte känt dig så länge. Men jag tyckte om dig från första stund då jag blev din handledare på gosupermodel. Tänk att just jag fick lära känna dig, det är helt otroligt. Dessutom var du nice och skön med en gång, "tjaaa". Du visade att livet lätt kan bli tråkigt ifall man tar allting seriöst, och allt snack om gula tröjor och post i brevlådan gjorde mig glad, och jag skrattade riktigt mycket faktiskt.
Till att börja med trodde jag att du bara kunde vara oseriös, skratta och leva livet. Sedan upptäckte jag att du kunde vara allvarlig, men oftast inte hade någon bra anledning för att vara det. Du var lycklig och om du ville kunde du vara seriös, om jag berättade någonting för dig svarade du alltid med ett långt svar, ett seriöst svar med stora bokstäver där det skulle vara det och inga smilisar. Det gjorde att jag fann en helt annan sida av dig, nästan som en helt annan person. Man kan kalla det för de två a:na - Amazing och Awesome.

Det var som att du och jag var två stycken pusselbitar somska vi inte glömma, två underbara pöjkar! Andreas känns helt wild, medan Adrian känns som gr gick ihop. Du var den oseriösa, roliga, coola tjejen och jag var den mer dämpade. Tillsammans blev vi en bra kombination av människor, vi anpassades till varandra och lyssnade till varandra, och ihop blev vi det bästa receptet som någonsin tillverkats.
Jag lärde känna Elin, "hej, jag är Elin och jag är awesome". Ja, Elin var verkligen awesome, jag skrattade så att jag grät när hon berättade om sitt fjortisliv. Andreas och Adrian annpojken, om jag nu hade en pojke som granne, haha. Båda två ingår i vårt oseriösa msn-gäng, da gangsters. Vi i gänget måste chatta tillsammans minst en gång i veckan, eller hur?

Kort sagt... Jag är glad för att ha en äldre, erfaren kompis, för det är precis vad du är Sandra. Du är allt och lite till och maybe kanske lite för mycket ibland - men vad sjutton spelar det för roll? Du är min och det är det som betyder någonting.

Alla borde ha en vän som dig, Sandra. Jag tror du inte själv kan förstå hur mycket du påverkar mig och mina beslut positivt.Jag har blivit mer positiv, mer "äh, det löser sig". Det är fint att leka Sandra och vara positiv. 10 juni, min prins! Glöm det, Sandra! Glöm det.

1.Om någon annan än jag och Sandra förstod det sista... Nobelpris till dig.
2. Jag lägger det i kategorin "prylar och kläder", för ja - Sandra är en sak, det vill säga en pryl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.