Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Vad ska man kalla den här dagen för?

Hej!

Hur har din dag varit idag? Min dag har varit sådär, jag har inte haft någon toppendag precis. Speciellt inte på idrotten då vi körde slagboll. Jag och en kille skulle slå på en boll, och vi råkade slå samtidigt så han slog till min hand. Idrottsläraren stod där och skrattade och jag hade ont, fortsatte att spela ändå. Svullnaden har gått ner lite nu, men hur kan läraren vara så... Jag kommer inte ens på något bra ord. ;)
På tyskan hade vi läxförhör och sedan tittade vi på teatern som vi ska spela, Hans och Greta. Jag ska spela häxan, haha. Hur sjutton kommer det sig att jag får så konstiga roller? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.