Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Adrian - vem är han?

Jag tänkte avsluta dagens bloggande med en läsarfråga.


Är du och Adrian ihop? För han är väl, typ 19 eller?
Jag och Adrian är inte ihop. Adrian är min pojkvän och jag är hans flickvän. Vi är bara väldigt goda vänner med andra ord. Adrian är 17 år och jag ser inga problem med att jag och han är vänner - jag skulle inte se problem med det om vi var ihop heller. Adrian är en riktigt trevlig och go' grabb, och även ifall ni tycker att jag ska hålla avstånd från honom - jag brukar få kommentarer om det - tänker jag inte göra det. My life, my friends, my problems.

Nu ska jag packa ner idrottskläder tills imorgon, och sedan ska jag och mamma se på The simpsons-filmen! Vi hörs, vi hörs vänner!

 


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Fin blogg tjejen!

Och kärlek är kärlek! :D



Ha en trevlig onsdag<3

2010-06-02 @ 01:13:12
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.