Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

All we need is love

Jag förstår inte meningen med att bråka bakom en datorskärm och förneka att man faktiskt har skrivit skit om en annan person. Det är så fegt och du vinner aldrig på det. Visst, du kanske får en stor blogg snabbt - men det kommer ändå inte betyda någonting när alla dina vänner lämnar dig av rädslan att bli uthängda på din blogg.

Bloggbråk, skitsnack och intriger - väldigt, väldigt dåliga saker. Jag skulle aldrig ta med mina bråk i min blogg, och speciellt inte nämna personen i fråga vid namn. Det är helt okej att skriva "jag är så trött på en person", visst - det är väl ganska lugnt. Men tycker du att det är okej att kalla någon för hora, blatte eller fitta? Det tycker inte jag i alla fall.
När man skapar en blogg får man lära sig att stå ut med mycket. Man kan inte förvänta sig att alla ska tycka att man är vacker och älska ens texter. Det finns alltid personer som kommenterar dina brister, synar dig rakt igenom. Jag bryr mig inte om ifall någont tycker att jag är så "jävla ful", för det finns så många som tycker att jag är vacker vilket gör att de negativa kommentarerna inte vidrör mig alls. Däremot skulle jag inte tycka att det var roligt ifall någon annan bloggare hängde ut mig på sin blogg.

All we need is love, så är det. Varför bråka när man kan sprida kärlek, glädje och älska varandra? Jag förstår inte meningen med att bråka, det är inte därför man bloggar. När du om ett år tittar igenom ditt arkiv och ser alla dina bloggbråk kommer du att ångra dig, tro mig.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra skrivet. Att kalla någon hora räddar inte världen.

2010-05-22 @ 13:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.