Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Bitch

Jag tror att vi alla är bitchiga ibland. Jag skulle gärna ta på mig en tröja med ett stort fett tryck, BITCH givetvis. Idéen till denna bilden kom från Sandra, vi hade en konversation på MSN för ett par dagar sedan. Jag glömde att spara den, men jag kan försöka att återberätta konversationen lite snabbt:

Sandra: Innan jag kände dig trodde jag att du var en bitch som var elak mot alla och alltid skulle vara bäst. Typ, "rör mig inte, jag är bättre än alla andra. Jag har attityd".
Cheyen: Varför det?
Sandra: Aa, men du verkade så bestämd och självsäker, typ "jag vet vilka som är mina vänner och ni som är fake kan dra härifrån". Jag var fan rädd för dig ett tag.

Roligt att veta att folk ser mig som en bitch.

Texten på bilden är tagen från Sexy bitch - Daniel Guette feat. Akon. Bra låt, bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.